ekimannesi3 arada bende de oluyor, daha önceleri kendim göbekten vuruyordum hatta iki yer var o kadar zaman geçmesine rağmen geçmeyen, karnım iyice gerildiği için artık eşim koldan vuruyor kolumda da bir kere başıma geldi. İgnedeki havayı alıp, dik açıyla vurduğunda beze ihtimali de morarma da minimum oluyor. Bide vurduktan sonra pamuğa döktüğün kolonyayı koyabilirsin üzerine o da iyi geliyor. Bacak bi kaç kere denedim ama hem morardı hem de uyuşturdu çok, ondan bacaktan yapmadım bidaha ben 😇