Ebru0648 Kızlar bebeğim 4 kilo olmadan doktora normal doğumu mu başlat desem başlatır mı 38 haftamdayım haftaya kontrolüm var ben normal doğumu çok istiyorum bilenler yazabilir miiii lütfen 🤭
Busra34ybg Ebru0648 canım açılman olmadan doktor normal doğumu başlatamaz ki açılman olması lazım bunun içinde bol yürüyüş sıcak suyla duş ve pilates yap
momof3 Ebru0648 Benim o haftada 3650 gramdı bebeğim,39+3 te 3960 gr doğdu.Açılma olmadan haftan da dolmadan doktor doğumu başlatamaz 🙂 nasip kısmet
Busra34ybg Ebru0648 her bünye bir olmuyor acıyı çektiğinle kalma doktorunla konuş muayeneni yapıp ona göre karar verir çünkü bi tanıdığım aynı şekilde suni sanci ile normal doğum yapmaya çalıştı ama bebek bi türlü gelmedi ve istenilen açılma olmadı sezaryene aldılar 2 acıyı birden çekmis oldu
Nursima2709 Ebru0648 canım suni sancı alıp açılması olmayanlar da oluyor bı arkadaşım 20 saat suni sancı çekti açılması olmayınca sezeryaana girdi eğer bebeğin kilosu fazlaysa hiç tehlikeye atma bende şuanda aynı durumdayım
mlkkk Ebru0648 4kiloyu geçse de annenin çatısı müsaitse normal doğum oluyor canım kesin sezeryan demezler sen de 4ü çok geçeceğini sanmıyorum normal olur yani
Eylul2107 Ebru0648 masallah suan icin normal doğurabilirsin ama sanci su birşeylerin gelmesi lazm 😂 4kilo 200 kadar da normal dogum yapan okudum burda ama bebeğin kanala girebilmesi lazmms
Ebru0648 Busra34ybg doğru söylüyorsun canım tabiki doktor isteğiyle olcak bi durum sadece isteğimi belirticem
Ebru0648 mlkkk inşaAllah normal doğum da toparlaması daha kısa sürüyor diye biliyorum şuan kaynanamlardayım doğum burada olacak eşimin ve ailesinin isteği ile ve doğumdan bi 10 gün sonra eşimin izni bitince eve geçicez burda da doğumdan sonra çok ele ayağa düşmek istemiyorum
Eylul2107 Ebru0648 benimde 39 hafta smdi ,38+4 te gittiğimde 3850 çıktı bebek kanala giremiyor yamuk duruyormus sancin baslarsa girebilir dedi ama şuan icin tık yok , bakalm nasl olacak cok korkuyorum streslendim bayada
Ebru0648 Nrgsalp öyle tabide önce sağlıklı olsun iyi olsun ama zaten 2 hafta sonra doktor 40. Haftan doluyor dedi sonrası ne olacak peki açılmam ya sancım olmazsa acaba
Nrgsalp Ebru0648 olur olur hic merak etmeyin :)) illaki cikacak disari .son gunler gerçekten insan cok sabırsız oluyor sizi anlıyorum. Benim ikinci gebelik tecrubeliyim
Ebru0648 momof3 genelde 39da başlatıyorlar diye duymuştum artık Allah ne zaman isterse o zaman gelecek sabır diyelim ❤️🥰