Merve_yumrudas Bende kendi çalıştığım hastanede ortopedi doktorlarıyla görüşmüştüm, onlar genelde önermiyoruz normal doğum dediler, ama çatı muayenesi ol istersen yine ona göre kadın doğum doktorunla konuşursunuz durumu ona göre hareket edersiniz dediler. Perşembe günü randevum var 36+4 oluyorum acaba çatı muayenesi yapar mı bilmiyorum.En ufak bir risk varsa bile zaten riske atmam sezaryen olurum.Çünkü kalça çıkığı olup normal doğum yapan bi hastaya denk gelmiştimde kimseyi korkutmak istemem ama sıkıntılıydı.