214765 Edalha iki arkadaşım da vardı normal doğum oldu ama çok zorlanmışlardi. Afedersin ama sanki bebek ordan geliyor gibi acı çektik demişlerdi
mlkkk Edalha basuru olmayanında normal doğumdan sonra basuru olur zaten ki olan da baya var😅 basur normal doğuma tabii ki engel değil 😊
Esosun Edalha yaparsın ama ömür boyu da çekersin annemde hemoroid varken beni doğurmuş vefat edene kadar çekti onun acısını o yüzden soruyorsan tavsiye etmem asla git sezaryen ol en temizi