Busra3509 yani şu şekilde düşünün yediğimiz basit şekerli karbonhidratlar: pirinç , makarna, erişte, ekmek, hamur işi, tatlılar, aburcuburlar , meyve suları kola .. bunları tükettiğimizde bebeğimizinde insülin salgısı kan şekeri değişiyor. Bunlar ileride şeker hastası olmasına , gelişimine , sağlıksız kilo alımına sebep. Bebeğin yağ hücreleri oluşuyor ve o hücreler çocuğumuzun gelecekteki vücut yağ miktarını etkileyecek. Zaten yediklerimiz artık doğal değil, hastalıkların alt yapıları hep genlerimize geçiyor. Ne gerek var bunlara diye düşünün. Anne olarak kendi sağlığınız ve bebeğin sağlığı için olabildiğince tüketmemek en güzeli. Ama insan nefsi canınız isterse bir parça arada yiyebilirsiniz. Benim şahsi düşüncem bu şekilde. Hem gebelikte fazla kilo almamış oluruz. İnsanlar diyo bana ye ne olacak, hamilesin verirsin , iki canlısın vs Ama fazladan alınan her kilo bel boyun ağrısı , bedenimi ağırlaştırıyor, hareketimi kısıtlıyor,