Esra-sari sonuçları kötü çıkanlara fetal dna’yı doktorlar ücretsiz yapmak zorunda o 3bin dediğinizi. amniyosentez’de iyi değil diyorlar. ki aldırmayı düşünmeyen annelere boşuna yaptırmayın diyolar, benim de üçlü tarama testim kötü çıktı doktor herkeste bu sorun oluyor pek takılmamak lazım dedi, kendi ultrason aletleriyle bebeğe detaylı baktı burun kemiğine iyi dedi. kalbine beynine bi çok yerine bu çocukta down sendromu yok olsa gelişimi iyi olamazdı ve kemik yapıları kısa olurdu dedi. Siz de tek bi doktorla kalmayın bu işi iyi yapan bi doktor araştırıp gidin.. İnşallah yoktur Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza versin