Sumeyraaa32 19+3 ikiz gebeyim tetanoz asisi ne zaman vuruluyo acaba bilen varmi saglik ocagindan smdiye kadar aramadilar hangi haftada yapiliyo acaba
Sumeyraaa32 BhrDnmz banada hep 20 den sonra ararlar diyolar oyle bekliyorum 20 olunca gdiip sorayim bi
Lyl1453 Vurulman lazım aslında ben 14haftaligim 12 Nisan’da vurulucam bı aksilik olmazsa siz bı arayın sağlık ocağını
Melek_Erten Bende 20+2 yim arayan olmadi saglik ocağından falan doktor muayenemde haftaya bilmiyorum bakalim ne olacak
Sumeyraaa32 Melek_Erten bana hep diyen 20 ile 23 hafta arasinda vuruluyo diyo anlamadim baziki 20. Haftadan once vuruluyo kime neye gore vuruyolar bilmiyorum hic
icimdekikelebek Melek_Erten sağlık ocağına kayıt yaptırdınız mo hamilelik ile ilgili gidip ilk zamanlarda tahlil verdiyseniz kaydediyorlar takip ediyorlar ara ara kan idrar için de çağırıyorlar 20. Haftada ararlar tetanoz için. Genelde ilk doz 20 ikinci doz 24 haftada vuruluyor. Ben erken vurulmak istemedim ilk dozu 24 de vuruldum ikinci dozu 28 de yaptıracağım
DemirleHayat Beni aramadılar açıkçası ama.soylemislerdi 20 ve 24 te vurulacaksin diye ben ona göre gittim siz de gidin direk vuruyorlar zaten randevu, giriş vs gerek yok
Sumeyraaa32 Kayraninannnesi tahliller icin gittigimde biz seni gunun gelince arariz dediler bekliyorum bende
DemirleHayat Sumeyraaa32 aile hekimliğinde vurulmuştum ben doktorumda değil ondan randevu beklemedim 🧡
Sedatakir Ebru24 3. Dozu bana doğumdan 3 ay sonraya yazdılar 2 dozu bende vurundum 3. Dozu vurulnmanız beni düşündürdü
DemirleHayat Sumeyraaa32 normalde bebek için 2 doz yeterli ama 5 yıl içinde tekrar gebelik istiyorsan 5 doz vurul bir daha hamile kalırsan vurulması gerekmiyor dedi ama 2 doz da yeterli bir sonraki gebelikte de 2 doz vurulsan olur dediler ben muhtemelen 2 de bırakırım gibi ama bakalım
Lexie222 Benim doktorum bebek hareketlerini hissetmeye başladığın zaman tetanoz aşısı için sağlık ocağına git dedi 18. Haftadayım 2 gündür hissediyorum haftaya gidicem aşı için
Sumeyraaa32 DemirleHayat randevu gunume kadar aramazlarsa doktoruma danisirim gununu anlaminda demistimona gore giderim die