18 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ilk iki hafta sezeryan dikillerim sorunsuz şekildeyken ⅘ gündür sağ taraftaki dikiş bitiminde sertlik oluştu bugun dokunduğumda acımaya başladı bunu yaşayanlar varmı ne zaman geçiyor yada yapmam gereken bişey varmı❓❓❓