Dogaturac Hanımlar şuan da 18+5 haftalığım. Ayrıntılı ultrason için doktoruma danıştığımda doktorum bu konuda hekimlerin düşünceleri farklı ben 22. haftada Kendim bakıyorum sıkıntı olabileceği konusunda şüpheli bir şey düşünürsem Perinataloğa yönlendiriyorum dedi. Doktoruma ve bilgisine güveniyorum ama benim anladığım ayrıntılı ultrason yapılması gereken birşey, tercihen değil gibi o yüzden bilemedim doktoru böyle düşünen var mı? Sizin fikriniz nedir bu konuda? Çok geçmeden karar vermeliyim çünkü özellerde bile sıra var burada ayrıntılı ultrasonda.
Mavi1 Dogaturac yani şahsi fikrim eğer sıkıntı yoksa (Allah muhaza) ayrıntılı ultrasona gerek yok sağlıklı zaten bebeğiniz çeşit çeşit işleme gerek yok. doktorunuz zaten gerekeni söylemiş
Eceminannesi Canım hiç gerek yok bence ayrıntılı ultrasona girmene boşu boşuna para tuzağı sadece ben girdim girmesem bile olurmuş cevremde çoğu kişide girmedi bazı doktorlar gerekli görmüyor doğal olarak kendileri baktıkları için. Bence hic gitme kafanı karıştırma boşu boşunada para verme kendi doktorunda gitme dediyse gerek yok canım