Abcxyz Kizlar son 1 haftadir kasiklarimda adet olacakmisim gibi sanci oluyo 38 haftaligim yalanci sanci denilen sey bu mu ? Ve yalanci sancidan ne zaman sonra gercek sancilar geliyor ?
ayseH3415 Abcxyz bende 38+1 im bugün doktora gittim bebek bi tarafa toplanıp göbeğim sertleşiyor dedim o yalancı doğum sancıları işte dedi bana doktorum canım 😊
Damlabal Abcxyz idrar yolları enfeksiyonu olabilir regl sancısı gibi oluyor kasıkların az yukarıdında
badecanisik Abcxyz bebek yukarı toparlanıyor gibi oluyo ve bi süre öyle kalıyorsa sancın var demektir 38de yalancı sancı olmaz hem daha küçük haftalarda olur 37lerden sonraki sancılar gerçek oluyor genelde
Abcxyz ayseH3415 aayyy gercegi ne zaman gelirmis 🥺🥰ben sormayi unuttum diger sorulari sorayim derken🤦🏻♀️
Candice07 ayseH3415 eee ben Bayadır o zaman yalancı sancı mı çekiyorum 😳 açılmaya falan sebep oluyor mu acaba? Geceleri cok yaşıyorum cunku ben bu durumu da.
ayseH3415 Abcxyz ne zaman geleceği belli olmaz canım bebek ne zaman gelmek isterse artık ama bu sancılar daha şiddetli,ağrılı ve düzenli aralıklarla olunca gerçek doğum sancısı olmuş oluyor 😄
ayseH3415 Abcxyz bende de yalancı sancılarımda ağrı olmuyor canım ama tempolu yürürken yatarken kalkarken filan vajinada zonklama ve ağrı hissediyorum ara ara 🤭
Abcxyz Damlabal o hep var ya hic gitmiyo ki 🤦🏻♀️ Hayir o kadar da titizleniyorum gerek bolgesel temizlige gerek camasir temizligine uniden beri var asla gitmiyor 🤦🏻♀️Ne zaman tahlil yaptirsam hep cikiyor
Damlabal Abcxyz sadece temizlikten değilde üşütünce oluyor. Bol bol su içip c vitamini ve ağrı olan yere sıcak su koyun iyi geliyor ayağınızda hem corap terlik vs olsun gebelikte idrar yolu enfeksiyonu sıkıntı
ayseH3415 Candice07 hayır canım yalancı sancılar açılma yapmaz sadece rahmi doğuma hazırlar kasılma egzersizi gibi yani binevi mesela ben dün alltan muayene oldum yalancı sancılarım epeydir oluyordu ama açılma filan yoktu bebek kanala yerleşmiş sadece ☺️
badecanisik badecanisik bu bahsettiğim toparlanma düzenliyse gerçek scıların başlamış demektir canm alttan muayene olmadınmı?
Abcxyz badecanisik toparlanma oluyor evet persembe muayene oldum nst de falan sancin yok dedi doktor. Hayir alttan muayene etmedi henuz