Emineuyar 2. Gebeliği olanlarda da o şekilde bana birşey olursa çocuklarım en yapar annesiz diye düşünüp duygusallaşıyorum. İlk çocukta da eşime bana birşey olursa kızımı annem büyütsün , sen büyüteceksen de asla evlenme üvey anne getirme demiştim, o da tabi saçmalama demişti. Gene aynı duygusallık geldi bana .