Bayanlar 18+4 haftalik hamileyim. 1 haftadir asiri derecede zonklayan bas agrim var. Hastaneye gittim migren veya sinuzit yoksa gunluk tansiyon takibi dediler. Tansiyonum normalde 120-90 . Ama bu aralar 90-50 . Ateşim 38e cikiyor bas agrim siddetlenince Agri kesici icmek istemiyorum dogal bi öneriniz varmı???