Ceylooo Mrhaba kizlar nolur dua edin haftaya cuma doktora gidicem ve eğer kalbi olusmamissa alınacak çünkü hamilelik tehlike bı dönemde hamilelik yaşadım malesef dortbucuk haftaligiz sizden ricam nolur dua edin kalbi oluşsun
piremsesce Ceylooo canım daha 4,5 hafta bebeği görmeniz bile imkansız, 6 haftalıkken gördüm kalbini ki daha geç görenler atışını duyanlar var ben bence farklı bi doktora git tek doktorla kalma
[silindi] Ceylooo bunun için çok erken daha . Ben 6+5 haftalık ken bile keseyi gördük bebeği gormedik. O yüzden şuan bunu düsünmeyin.
Denizin Ceylooo biz duamızı ettik hakkında hayırlısı olan olsun canım iyi düşün iyi olsun ama Allah çok büyüktür bende en hsyırlısını isteyin diyor sen bol dua et Allah herzaman mucizelerle doludur🙏
D-uysal Ceylooo kesesi oluşmuş mu gördünüz mü 6.haftadan sonra kalp atışı duyuluyor geç döllenme olduysa 8 9 haftaya kadar bekleyen doktor da var inşallah sağlıklıdır Allah yardımcınız olsun
Ceylooo piremsesce canım gitmedigim hastanede ve doktor kalmadı sadece hamile olduğumu bilmiyordum ağır ameliyatt yaşadım çok ağır ilaçlar kullandım doktor kötü bı gebelik olabilir dedi buraya çok yazdım ama kimse cevap vermedi şuan sadece tek duam kalp atisi
piremsesce Ceylooo bence 8 9. haftaya kadar bekle canım kalp atışını da , Rabbim büyük sana bağışlasın inşallah hemen 6 haftalıkken aldırma derim
Ceylooo piremsesce ahh ahhh elimde olsa kalsın karnında hiç cikmasin ama elimde değil bağıra bağıra aglayasim var çığlık ata ata 😔😔😔
piremsesce Ceylooo dua et canım sadece ağlamak bağırmaktan daha rahatlatır seni, hem burda çok geç görenler var kalp atışını o yüzden bekle derim sana