Minikoocum Kızlar birşey sormak istiyorum 31+2 günlük gebeyim iki gün önce kontrol vardı herşey iyiydi dün geceden beri hareketleri hafif ve nadir his ediyorm sizde oluyormu acaba😶
Prensesannesi41 Minikoocum ben basından beri hep net hissediyorum suan 35 haftalığız ama her bebek aynı olmaz doktorum saatte 10 hareket ediyorsa sorun yoktur demişti tatlı bişeyler yemeyi dene canım ☺️🙏
Brcangn Minikoocum korkma canım bende 33 olucam daha bi kaç gündür düzene girmeye başladı hareketleri😊
Kvsr-klm Minikoocum benımde arada öle oluyo allahım korkuyom eşim karnımı seviyo konuşuyo benımkı içerde coşuyo bi
Minikoocum Prensesannesi41 saatte 10 hiç etmedi valla bende saatte 10 çok deglmi nette gün içinde diyor yada ,4 saatte falan bilemedim
Prensesannesi41 Minikoocum büyüdükçe daha çok hareketlerini hissettirmesi lazım aslında içinin rahat etmesi için bi doktoruna danış istersen canım 🙏
Minikoocum Prensesannesi41 dün akşama kadar baya iki taraflı.nettu bugün daha.hafif ne bilim ya ne zor süreç
Sema05 Minikoocum benimde 30+5 öğlene kdr çok iyiydi hareketleri de güzeldi ama sonrası bı duraksama oldu adam akıllı hissedemedim gezmesini felan çok hafif tekmesini hissettm bende anlamadım