E-G-E cnm umutlanmak istemyrm cok korkuyorum bakmayin burda guluyoruz edyrz ama bnmde 3 ay once kimyasal oldu cok kafaya taktm doktorumun dedgne gore hersey guzel ama olmuyo bnde sadece gorunum olarak pko var adetim kanim herşey guzel ama iste..kendim icin isteyen herkes icin dua edyrm Allahim bu tedavileri bos cevirmesin cumlemize saglikli gebelik saglikli evlatlar versin