Anm canım şişlik bendede vardı hem havalar sıcak hem de tuzlu hiç bişey yeme hamur işi pilav makarna yerdeyse çok az ye beyaz ekmek çok tüketme benimde çok şişyodu ama azaldı şimdi doktoruna sor yinede idrar testine birde şeker tahlillerine bakmışlardı bende açlık 104 çıkmıştı doktor şekerli şeyleri de bırak deyince ben bildiğin yeşilliklere dost oldum😊inşallah geçer senin şişliklerde ellerde olması beni baya zorladı ama geçiyo herşey bebişleri sağlıkla alalımda kucağımıza önemli olan onlar😊