Hamileliğimin 3. ayından sonra gebelikte oluşan alerjik nezle oldum, hamilelikten önce hiçbir alerjim yoktu. Toza, deterjana, parfüme, kedime her şeye alerjim var kısacası. Burun akıntısı, hapşurma, gözlerde kaşıntı, son zamanlarda da nefes darlığım başladı. Doğumuma çok az kaldı git gide ilerliyor alerjim. Benim durumumda olup doğum yapan arkadaşlar var mı acaba merak ediyorum. Doğumdan sonra bu durum devam ediyor mu yoksa geçiyor mu?