Cioduruannesi Merhaba kızlar bu sıralar almayı düşünüyorum ne onerırsınız ne kullanıyorsunuz e ebebek???
kubr_pak Cioduruannesi Ben babyplus canyon modelini aldım, henüz kullanmak nasip olmadı ama çok hoşuma gitti çok güzel duruyor 😊
Zeyykizil Cioduruannesi Kraft ego travel sistem aldım daha kullanamadım ama çok araştırdım bence harika ve çok sağlam tavsiye ederim 👍🏼
Gupssse Cioduruannesi bu konuda ben de cahilim;( her puset oto koltuğu olarak kullanılabiliyor mu acaba
Hafise Cioduruannesi cok hafifti iskeleti de hafif kapanması cok kolay hem ön hem arka teker freni var her arabaya sıgar bence 2 yıl garantili ben tek basımayken kolaylıkla açma kapama kullanma işini görürüm yani tavsiye ederim
mlkkk Cioduruannesi çıkabilir tarzda ki travel sistemlerde babyplus canyonu beğeniyordum inceleme fırsatı buldum puset değilde diğer parçasının içi çok dar geldi en fazla 2yaşına kadar kullanılır ki bu travel sistemlerde genel sorun malesef. Baby home 955in içi daha geniş ve civilde mamma markasının ki var onu da çok beğendim canyonla aynı fiyata büyük ihtimal mamma alacağım. Ama iki parçada çıkabilir istemesem joie literax 4ü alırdım
mervemom Kraft onyx iyi ki almışım. Çantası var, yağmurluğu var, kolayca katlanıp çantasına konabiliyo, çift taraflı, tekerleri küçük… Tekerlerinin küçük olması kullanımı aşırı kolaylaştırıyo ve her yerden kolaylıkla geçebiliyo. Kesinlikle tavsiye ederim.
Silasila Cioduruannesi Ben bu hafta aldım kiwi bestway bebek arabası hepsiburadada indirimdeydi 1600 tl ,çok araştırarak aldım ürünün yorumları güzeldi zaten ama ben bayıldım çok asil duruyor ayrıca kullanışlı ve 3-4 yaşına kadar kullanılabilir bebek ayak basma yeride var . Özelliklerini bir inceleyin derim muadillerine baktım iki katı fiyatına.