75 mg şeker yüklemesi yapıldı. Yarım saat sonra baygınlık geçirdim. Şekeri öyle yoğun geldi ki ayağa kalktım yürüdüm rahatsızlığım geçsin diye. 1.saat şekerim 230 çıktı. Doktor diyetle düzeltilir dedi. Hayatımda böyle şekerli birşey yemedim o kadar ağır geldi ki. Benim gibi sıkıntı yaşayan oldu mu