Kubradeniz merhaba
Bende beş aylıkken hastane değiştirdim bu koronada başka küçük hastanelere güvenemeyeceğim için mega medipole geçtim zaten son 1 ayınız kalmış bütün gerekli tetkikler yapılmıştır son doğum ve kontrolünüz vardır o nedenle ben hastaneden memnunun kadın doğum kısmı zaten yeni binada devam etmeden yorum yapanlara çok itibar etmemek lazım. Ben Songül Yılmaz kıyaka gidiyorum sakin bir kadın ve kontrollerimiz güzel geçiyor ben bir Hemsire tasviyesi ile gittim ama nagihan Kaya ve Elif çilleri de duydum. Tavsiye ederim. Benim doktorum herşeyi açıklıyor gösteriyor takip ediyor ve sakinliği sizi rahatlatıyor açıkçası umarım gönlünüze göre bir doktor bulursunuz gerçekten çok önemli bir sorunuz olursa cevaplayabilirim.