Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak sizlere. 20 gün önce yani 14 şubatta bebeğim doğdu. Bu 2. Çocuk. Hamileliğin son aylarında ellerimde ve parmaklarımda uyuşmalar oluyordu. Bebek doğdu ama şuan uyuşmalar daha fazla. Parmak uçlarım sürekli uyuşuk diyebilirim. sizlerde de böyle bir durum oldumu???