Essole benim doktorumun anlaştığı Sinan Tan adında başka bir doktor var o yaptı detaylı ultrasonumuzu. 440 lira vermiştim yılbaşından önce deyin ki 500 olsun en fazla bilgim yok fiyat konusunda güncel olarak ☺️ memnuniyet konusunda aşırı memnun kaldım benim fıstığım göstermedi kendini pozisyonu aşırı kötüydü asla göremedik organlarını doktorum belki döner diye baya uğraştı. Dönmeyince sıkışık olsa da programı beni yine çağırdı haftaya sabahın en erken saatine randevu verdi. Yeniden gittik eşim de yanımdaydı yine pozisyonu zordu ama yürüte yürüte sağa sola döndüre döndüre 3 saate yakın baktı bebeğime. Her şeyi gördü el parmaklarını yumruk yapmıştı göremedi sırf onun için bile bekledi kaç kere açar elini bakalım diye. İnstagramda sayfası da var ben çok memnun kaldım sizler de kalırsınız diye düşünüyorum ☺️renkli foto da verdi ilgi alakası da çok iyiydi☺️🍀