Btltlg beni de her ay başında kontrole gittiğimde bir hafta şeker takibi yaptırıyor Doktorum ; 34. Haftadayım 20 kilo aldım biraz da bundan kontrol ediyor , bu ay şöyle söyledi bebek senden gelen vücuduna giren en ufak şekeri bile sindiremiyor , eğer ki şeker yüksek olursa erken doğum riskin olur, bebek kaka yapabilir , bu haftalarda doğsa bile bi sıkıntı olmaz yasar ama küvezde kalabilir bunu istemeyiz dedi . Bu yüzden şekere dikkat etmen gerek diye sıkı sıkı tembihledi .