Merhaba kızlar 29 haftaligim göbeğimin alt kısmında pıt pıt kalp atışı gibi birşeyler oluyor ama uzun sürüyor 5 dakika bazen 10 dakika pıt pıt pıt sürekli nabız atar gibi bu neyden dolayı oluyor bilen var mı? Hıçkırık diyen oluyor ama hıçkırık gibi değil ya bence bu çok daha hızlı oluyor çünkü