Selam arkadaşlar,
25haftalık hamileyim, bebeğimi hep hissediyordum tekme iyi vuruyordu, 2 gündür azaldı, bugün hiç hissetmedim, karnımla oynadım ama hiç bir sorum yok, acile mi gitsem yoksa sizde de oluyor mu?
İlk hamileliğim…. teşekkürler cevaplar İcin 🙏🏻