Kızlar 40+0 haftalık hamileyim ne yaptıysam bebek kanala inmedi bugün hatta hareketlerinde azalma oldu riskli pazartesi Doktorum kontrole çağırdı suni sancı vereceğini söyledi sizce suni sancı mı sezeryan mı olmalıyım bu şekilde ne sancısı ne açılması olmayıp suni sancı etkili olan var mı ?