Hsrt42 Bebegim 37 günlük ve cok öksürüyo öksürünce bi an nefesi gidio titrio kop kırmızı olyo doktora götürdüm hicbişeyi yok dedi sizce neyle geçer bu öksürük
Gozdealpu Başka bir doktora daha götürün. Öksürünce kendisini kasıyor olabilir ama yine de tekrar gösterin