kalben_duam canım en son kendi doktoruma gittiğimde ters olduğu için göremedik yüzünü, sonra devlete gittim o zaman doktor baş aşağı dönmüş artık dedi ama malum devlette zaten bakmıyorlar öyle renkli. Haftaya kendi doktoruma gidicem tekrar inşallah gösterir yine hep görüyorduk genelde ama. Sadece son sefer ters durduğu için göremedik