YaseminBatrk
Ebemin yönlendirmeleri çok yeirndeydi alttan muayenemdeki 1 açıklıkta bu gece bile beni arayabilirisn doğumun başlamış bilgin olsn dedi. Eve gittm duşumu aldm ssıcak. Yürüdüm kolidorda arada eğilip kalktm. Uzandm ve sancılarımı takip etmeyebaşladm 10 dakikada bire düşünce ebemle konuştm bidaha duşunu al eşyalarını hazırla gece 12 gibi yatış yapalımki fazladan bir gün ödemeyin dedi😂 gece 11 bucukta aldık evinden 12de hastane girişimiz yapıldı. Epidural olmamı önerdi ben dayanırım diye düşinüyorum dedim oda biz iğneyi takalm dayanamazsan doz verelim dedi çok mantıklı geldi çnkü belli bir açıklıktan sonra vurulmuyormuş. 3 sene önceydi doğumum belki değişmiş olabilir. 7açıklığa kadar dayandm sonra çok yorgun düştüm akşam 5 gibi ilk epidural dozunu istedm dayanamadm daha fazla… 3bucuk saat içinde 4 5 kere vurulmuşumdur epidural çnkü açılman yükseldikçe etkisi dahada kısa sürüyor en son yarm saat fakan etki etmeye başlamıştı ilk iğne bir saat falan etki edip ağrımı kesmiştir… 8de doğmhaneye girdim giyindim yattm doktorum geldi 20.10 geçe 20 dakika sonrada kızımı göğsüme koydular çok kolay oldu gerçektn dikişimde olmadı ne ebem aceleciydi nede doktorum çok şanslıydm ilk doğumumda şimdi maddi olanaksızlıktan başka bir doktora gidiyorum umarım yine dikişsiz rahat bir doğum olur… Doktor ve ebe çok önemli…