Kızlar bugün 41 hafta olduk hala doğum belirtimiz yok kızım kanala inmedi sancım açılmam yok. Mecburen bu gece hastaneye yatış yapıp suni sancı verilecek. Normal doğum yapmayı çok istiyorum bebeğim tehlikeye girmedikçe kesinlikle sezaryen istemiyorum. Ama herkes bu haftaya kaldıysa suni sancı varsa sonu sezaryen diyor çok üzülüyorum. Sizce de öyle mi oluyor çatım normal doğuma müsait ama bebek şimdiye kadar inmediyse inmez diyorlar. İnşallah bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım ama normal doğum olur inşallah🙏🏻🙏🏻