Aleynaaaa Canım bende geçen ay çok ağır bir boğaz enfeksiyonu geçirdim.Acıdan ağlıyordum artık ama korunmadığımız için nolur nolmaz diye antibiyotik almadım.Daha sonra boğazımdaki lenfler aşırı derecede şişince doktora gittim son çare.O da hamilelerinde kullanabileceği antibiyotikler olduğunu söyledi ve ona göre bir ilaç yazdı.Zaten antibiyotikten ziyade vücuttaki enfeksiyonun daha çok zararı varmış,kana karışma ihtimali olduğu için.Tereddütünü anlıyorum fakat doktorun verdiyse bu ilacı muhakkak kullanmalısın.