Kccmd 4h+4gün deyim. Sol kasık ağrım var, sanki bir iple çekiyor bacağımın içinden. Nasıl anlatsam bilemedim:)) arada belim de ağrıyor tabii.. sizler ne düşünüyorsunuz??