Gönderdiğiniz ultrason görüntüsünü sadece doktorunuz anlayabilir, buraya atmanız insanların size yanlış yorumlar yapmasına sebep olabilir 🤓 Anladığım kadarıyla daha gebelik keseniz oluşmuş, daha çok başlangıç yani. O kesenin içerisinde bebeğin oluşması beklenir. Yani şu an baktığınız fotoğrafta bebek daha görünmüyor gibi.