Merhaba arkadaşlar.. hikayeme nerden başlasam bilemedim ama uzatmakta istemiyorum bi çok annenin derdinin aynı olduğunu görmüştüm burda. Tüm sayfalarda sizlerde benim gibi yorumlar okuyosunuz biliyorum haklısınızda. Ayrıntılı ultrasyonda uzman doktor kalpte parlaklık olduğunu dediği günden beri ağlamadığım dakikam yoktu eşim her nekadar destekçim olsada kendi kadın doğumcumda aynı şekilde destekçimdi ama ben yüreğime söz geçiremiyordum kendimi çok üZdüm tabi yavrumuda.. çok fazla yaşadığım üzüntümü yazmak istemiyorum doğum oldu doğumdan sonra hiç bi sorun yaşamadım bugünde çocuk kardiyalog bölümüne gittik ve yavrumun hiç bir sorunu olmadığını öğrendim dünyalar benim oldu kardiyalog doktoru benlik bi sorun yok tertemiz ddi. Ben size burda üzülmeyin etmeyin demicem nekadar desemde üzülceksiniz kendimden biliyorum ama çoğu yorumda okuduğum gibi bizdede hiç sorun olmadı sizlerdede sorun olmicağına inanıyorum ve biliyorum hepimiz yavrularımızı sağlıklı bi şakilde büyütcez inşallah. Allaha emanet olun hamiş anneler hepiniz dualarımdasınız :)