Havva- benim de 20. Haftadan sonra bebek hareketleri artınca oluşmaya başladı çatlaklarım, Hindistan cevizi yağı , badem yagi, yağ karışımları hepsini kullandım ama çatladı maalesef . Doktorum lierac krem alabilirsin ama o da çok mucize değil dedi. Kendim yağ karışımı yapıyorum ; badem yağı , sarı kantaron, avokado yağı , susam yağı ,zeytin yağı , Hindistan cevizi yağı karıştırdım ( hepsinden evde vardı )sabah akşam sürüyorum iyi nemlendiriyor kasıntı yapmıyor , deneyebilirsiniz