YNB bacak aramdaki kemikler üst üste çıkacakmış gibi oluyor, benimde şuan normal doğum gözüküyor ama korkuyorum canım çok tatlı bu ağrılarda bile zorlanıyorum o an yapabilecek miyim bilmiyorum, bir de aşırı kiloluyum o yüzden sezeryan istemiyorum sezeryan olursan hemen toparlanamazsın diyorlar, hakkımızda hayırlısı olsun sağ salim kavuşalım bebişlerimize 🥰