kurtaricimelekk Pembebulut00 tahmini normal doğum tarihini söylüyor size o vakte kadar normal doğum için beklenebilir şeklinde eğer sezeryan olucaksaniz durum değişebilir tabiki daha öncesine gelebilir tarihiniz 😊
Pembebulut00 kurtaricimelekk Doğumla ilgili bir şey söylemiyor tahmini bir şey de demedi normal doğumdan yanayım ama kısmet bakalım ☺️
BrcHmt Nslhnkr benim de iki haftada bir oluyor. 8inde gideceğiz biz de bakalım. Çok heyecanlanıyorum ger seferinde göreceğim için 😍 nst ye de bağlanıyorum o da ayrı bir heyecan oluyor 🤗
Zuleyha16 zeynoocuk benimde mayıs 24 doktor daha erkende olabilir daha geçte olabilir dedi ama ultorsonda mayıs 24 gözüküyor şuanda 28+2yiz zaman hiç geçmiyor
elediyebiri zeynoocuk 62 gün kaldi Benim doguma 🙈 Kizim aceleci davranmazsa 7 Mayis Dogum tarihi. Gerci insallah 1 Mayista gelir de babasiyla ayni gün Dogum günü kutlarlar 🙈
Jesca archmom günlük ped kullanmayın doktorlar ve ebeler önermiyorlar gerekirse günde 3-4 defa iç çamaşırı değiştir
Mehpeyker zeynepylmz merhaba benim de 8 Mayıs ama ben de sezaryen istiyorum. Sanırım nisanın sonunda bebeklerimize kavuşuruz