gzmbkr1907 Arkadaşlar gebelikte güneş kremi kullanımı tartışılsa da benim gibi cildi lekelenmeye meyilli olan anne adayları için kullanılması gerekiyormuş. Ve her güneş kremini kullanamıyormuşuz. Netten biraz araştırdım fiziksel koruma olan ya da mineral koruma olan veyahutta çinko oksit titanyum dioksit içeriği olan ürünler kullanmalıymışız. Marka içeriği paylaşbililiyor muyuz bilmiyorum ama siz güneşin tehlikeli ışınlarına karşı ne gibi önlemler aldınız?
deletedmom28 gzmbkr1907 bana hepsi yaramıyo ya leke yapıyo cildim açık ten hassas baya 😖 bim e gelmişti geçen hafta çok eski bi markaymış Tokalon diye valla onu kullanıorum kaç gündür keşke daha önce keşfetseydim.Canım Bim 😁
Almira89 gzmbkr1907 canim ben dr. uma sordum, solante pregna kullan dedi aldim kullaniyorum tavsiye ederim. Surunce yedirmesi biraz zor ve hafif beyaz bir tabaka oluyor ilkten ama cocuklar icin olan gunes kremleri falan da oyle oluyor ztn.
Sumeyyye Ben daha dün tatilden döndüm kremimi değiştirmedim vücut için nivea kullanıyorum yüzüm için esthederm loreal ya da yves rocer kullanıyorum
Homozigotmutant [bilinmeyen] ben de çok araştırdım doktorlar da bu markayı öneriyor ben de bunu aldım
Gamze612 Ben bugun sebamed aldim. Paraben vs icermiyormus. Doktorum matka onerisinde bulunmadi ama muhakkak kullan beyaz tenlisin dedi.
Smyd Benim de cildim güneşte lekelenmeye çok musait o yüzden güneş kremsiz yapamıyorum.😊Solante bu zamana kadar en çok memnun kaldığım marka oldu.Fakat şu an TruKid marka bebek ve çocuk güneş kremi kullanıyorum içeriğinde daha az kimyasal madde olduğu için hamilelikte bunu da denemek istedim.Fakat fiziksel koruma sağladığı için o da solante gibi oldukça yoğun ve hafif bir beyazlık bırakıyor mecburen.😉