Merhaba 37 +1 gunluk hamıleyım doktor dogum heran olur dedı kızlar sıze 2 sey sormak ıstıyorum bırıncısı sureklı ıccamasırım az bısı ıslanıyor degsıtırıyorum yıne aynı bıde daha yenı beyaz akıntı oldu kasılmam agrım magrım yok dogumum geldıgını nasıl analrım