Rmeysa_1661 Meleksimaa doktorunuz progesteron verdiyse endişe etmeyin beklemekten başka yapacak bir şey yok maalesef 🤷♀️ çok fazla ayakta durmayın ihtiyaç dışı ayaklarınızın altına yastık koyp uzanın devamlı
karabc Meleksimaa emin ol yeticek pazartesi doktoruna git yetmezse depot iğne verir. Fitil olarak alttan kullan daha hızlı etki ediyor
karabc Meleksimaa bende sizin gibiydim 1 ay geçirdim öyle ve sonrasında duydum içinizi ferah tutun sıcak duş almayın ayaklarınızı kaldırıp yatın ve hurma yemeyin
Hahahh12 İlaç fayda eder canım yerleşme kanaması da olabilir . Ederiz inş ben sürekli bütün anne adaylarına dua ediyorum . Herseyin bası dua elden baska bisey gelmyr 🤲🏻
idilnaz Meleksimaa bendede sürekli şelelenme oldu 21 haftalığım bugun kırmızı kan geldi bebek iyi doktorda Bi anlam veremedi progestan kullanıyorum bende Allah yavrularımızı bize bağışlasın inşallah🤫