Benimde dün sabah başladı sağ arkada ve yürüdükçe sağ bacağıma vuruyordu ağrısı. Öğleden sonra doktorumu arayıp gittim. Ultrasonla bebeğe baktı sıkıntı yoktu nst bağlandı herşey normaldi. En son böbreğime baktı ultrasonla genişleme var ağrı yapar şuan için önemli derecede değil takip edicez. Daha fazla genişlerse stent dedi inşallah büyümez 37+0 dayız haftaya tekrar bakıcak 😕