26haftalik hamileyim. Özel hastaneye gitmeme rağmen bugüne kadar tansiyonum ölçülmedi kilomda.. şeker yükleme için devlete gittiğimde ordaki doktor tansiyonu olcturup gelmemi söyledi . İlk ölçüm 15/9 ikinci ölçüm 15/8 bu durumda göndermeyin acile gönderdiler orda kan idrar testi sonra ölçüm yaptılar 12/6 çıktı. Bugün kendi doktoruma gittim durumu anlattım tansiyonu mu olctuler 15/6 çıktı kan idrar testi verdim temiz dedi. 2 hafta düzenli ölçüp tekrar gel kaydet dedi. Tansiyon yüksekliği yaşayanlar nasıl düşürülür? Varmı önerileriniz