Denis19 Kızlar dün hiç lavaboya çıkamamıştım nefesim fln daralmaya başladı kayısı yedim gece çıktım karnım çok sertti sabah ta çıktım ama karnım hala sert ve kabız gibi hissediyorum idrarın var gibi hep iki gün önce test yaptırdık bişey yoktu tekrar enfeksiyon testi yaptırmalı miyim acaba sizin de karniniz sert oluyo mu kabız olunca
Lolipop Denis19 oncelikle bol bol su icmelisin tatlim ph ı yüksek şu ben saka su içiyorum normalde hep kabizım ama o su çok iyi geliyor bana birde posalı yiyecekler tüket ve bol yeşillik...
Melike464860 Canim oluyor tabi hem şişiyor hemde sertlesiyor kefirde cok faydali kabizlikta tavsiye ederim
Denis19 21 haftaligim saolun kızlar kayısıdan az bişey ishal olmuştum sabah ama hala var kabızlık hissediyorum deniycem kefir teşekkür ederim 😊