Merhaba hanımlar tek yumurta ikiziyiz 10+4 olduk bugün geçe gün 2 gün önce yani kadın doğuma randevu aldım başka bi doktora ilk kontorle gittiğim doktor biraz uzak olduğu için başka doktora almak zorunda kaldım randevuyu 3. Ay kontorlum diye gittim 2 ultrason kağıdınıda aldım götürdüm anlattım ikiz olduğunu neyae muayne başladı ultrasonda göremedi nasıl bi doktor anlamadım ama gerçekten cahil başka bişi demiyorum sonra ben göremedim keseyi alttan muayne istiyorum dedi alttan muayne yaptığı aparatı baya ileriye soktu çok canım acıdı normal dedi kasma kendini dedi ama bildiğin çorba yapar gibi karıştırdı resmen aparatı nazik değilde ani hareketlerle acıtarak yaptı bir saat sürdü heralde kalktım dedi haklıymışsın tek yumurta ikizi bunlar kalp atışını 5 saniye duyurdu ikiside sağlam sağlıkları iyi dedi bide dediki senin bebekler ikiz olduğu için biz bakamıyoruz sizi samsuna sevkedicez ikizler riskli oluyo biz bu riskin altına giremeyiz dedi gönderdi samsunda karnımdan gerekirse sıvı aldırıcakmışım saçma sapan şeyler ilk doktorum biz 2li testleri önermiyorum gerel yok yaptırma dedi en sağlıklısı böyle dedi bu doktor bi acayip ama çok sinir oldum neyse tek sıkıntım şuan 2 gün olmasına rağmen kasıklarım çok ağrıyo ya anlatılmicak kadar çok ağrıyo sol kasığım daha çok ağrıyo ya pazartesi gününe kendi doktoruma randevu aldım oraya gidicem mecbur bişey yoktur dimi hanımlar vajinal muayne yapılıyomu hamileyken bi zararı oluyomu yada benim gibi muayne olupta ağrı çeken varmı aranızda bebeklerim ikiz olduğu için içim içimi yiyo korkuyorum bişey olmuştur diye kanamam kesinlikle yok sadece akıntım var yardımcı olursanız çok sevinirim❤