Heimreal benim çay bardağının çeyreği kadar geldi ılık ılık böyle altıma yaptım sandım ama idrar gibi değildi. Sonra gittim acile asistan vardı suyun normal eminmisin dedi bana turnusollu ped koydu sonra bi testi varmış eczaneden aldık onu yaptı öyle anladı su olduğunu. Herkeste farklı olabiliyo illa çok gelcek değil. Doktorunuzla görüşün. Allah kolaylıklar versin