32 haftalık hamileyim dun muayenemiz vardi doktor bebegin kalp atımlarını uzun uzun dinledikten sonra evde kendini cok mu yoruyorsun dedi kalp atımları düşüktu biraz hareketliyim cok yatmayı sevmiyorum yatınca sismis gibi hissediyorum dedim bol bol dinlen guzel beslen dedi bugun yine sordum mesaj attim kafama takildi dinlen diyo bisey demiyo neden böyle bisey olmus olabilir kızlar yasayan var mı boyle bisey