Mart2021annesi 35+2 deyım idrarda lökasit ve epitel yukseklıgı çıktı yaşayan varmı lütfen bılgılendrın antibiyotik ve tek kullanmlık doz verdı
Busra3509 Mart2021annesi ben cok yasadım enfeksiyon yüksek olyo O tozu icin Bolbol su icin. C vitamini alın bolbol da Ben de hep olyo bu hamilelik basından beri 🥴🥴🥴
Smanrsmsk61 Mart2021annesi Lökosit çıkmıştı yüksek miktardaydı Buda enfeksiyonun çok olduğu anlamına geliyo tek içimlik ilaç vermişti doktorum
Mart2021annesi Busra3509 aslında 3 lıtreye yakın su ıcıyrm ama nasıl yüksek cıktı bılmıyrm çok fazla akıntım var demekkı bundanmıs
Efsane01 @Mart2021annesi# 25+4 haftalığız bizde bugün tahlil yaptırdık kan değerleri normal ama idrarda yassı epitel ve bakteri normalin üstünde çıktı daha doktorla görüşemedim benimde kafama takıldı 🤔