Hanımlar lütfen yardım edin. Doktorun dediğine göre 7 haftalık gebeliğim var 4. Haftamda minik bir kese gözüktü, doktor 10 gün sonra gel dedi. gittim ama kese gözükmedi 1 hafta sonra bhcg testi yap dedi yaptım değerler çok iyi çıktı ama doktor gene gözükmüyor dedi. Ondan sonra vajinal muayene yaptı ve büyük ihtimalle bozulmuş bir kese dedi. Haftaya gel gözükmez ise kürtajla keseyi alacaz dedi. Başına böle bişey gelen varmı ne yapmam lazım lütfen yardım edin.