Happyjunior Merhaba. 24+3 teyim bugün bütün gün kasıklarımda ağrı var bu haftada normal mi ? Yardıma ihtiyacım var
Simsim60 Happyjunior tabiki doktorunuzu arayın hamilelikte hiçbir ağrı hafife alınmamalı.tecrübe edindiğim için biliyorum.
[silindi] Happyjunior bende 28den beri başladı ayakta fazla durunca iki büklüm kalıyorum kasık agrısından ölüyorum bebek agırlaştıgıı içinmiş