pitircik2021 ultrasona aldı hemen dışardan bende hareket sezinlemedim ama içerde gayet iyi dedi. Hatta ultrasonda hareket etti döndü ama ben hissetmedim. Sonra nst ye gitttim bağlanır bağlanmaz dışarıdan hareketler dikkat çekmeye başladı 🙈 doktorun yanına tekrar gittim hareketleri devam etti şükür ☺️ Çarşamba randevum var o zaman çatı muayeneni de yapıp karar verelim sen gerilmeye başlıyorsun rahatlayamadın hala dedi 🙈 ama haftasonuda böyle olursa gel nst ye bağlan birşey olursa hemen gelirim dedi o kadar :)